Tutustu meihin

Sanna Lindholm

Sanna on työskennellyt hakukoneiden ja analytiikan kanssa yli vuosikymmenen ajan. Hän on Karhu Helsingin virallinen hakukoneoptimointikuningatar.

Sanna ymmärtää monitahoiset haasteet, joita verkkosivuston omistaja kohtaa etsiessään huippupaikkoja Googlessa. Kuten hän usein muistuttaa asiakkaita, yli 200 tekijää vaikuttaa yhden verkkosivun näkyvyyteen. On kuitenkin yksi tekijä, jonka hän nostaa muiden yläpuolelle – laadukas sisältö, joka houkuttelee käyttäjää.​

Sanna mittaa verkkosivujen menestystä tehokkaalla analytiikalla. Hänellä on laaja kokemus suorituskykymittareista ja asiakasta hyödyttävien analytiikkaratkaisujen löytämisestä.​

Ennen Karhulle siirtymistään Sanna vauhditti menestyksekkäästi suomalaisten johtavien hotellibrändien Cumulus, Rantasipi ja Holiday Inn digitaalista liiketoimintaa. Ensimmäisen puolen vuosikymmenen aikana Karhulla hän on rakentanut näkyvyyttä asiakkaille kuten Sodexo, Paulig Group, SAK ja Citycon. Asiakkailleen ja työtovereilleen Sanna on joskus kuin hakukoneoptimoinnin henkilöitymä. Entinen esimies jopa pyysi häntä soittamaan Googlelle, jotta heidän yrityksensä näkyisi hakutulosten ykköspaikassa. Sanna toimii mieluummin kuin puhuu. Mutta kun hän sanoo jotain, on yleensä hyvä idea kuunnella.​

Sanna innostuu elävästä musiikista ja on pandemian väistyttyä päässyt nauttimaan siitä taas täysillä. Sannan kollegoilla on hyvä käsitys siitä, ketä Ed Sheeran tarkoittaa, kun hän laulaa “Well, I found a woman, stronger than anyone I know”.​

Asiakkaita, joiden onnen eteen teemme töitä