Avainsanatutkimus
Hakukonenäkyvyyden tilannekuva
Avainsanatutkimus antaa vastauksen siihen, kuinka hyvin verkkosivustonne tai verkkokauppanne näkyy hakukoneissa verrattuna kilpailijoihin. Tutkimuksen tuloksena kerromme tärkeimmät kehityssuositukset, joilla verkkopalvelunne näkyvyyttä hakukoneissa voidaan parantaa.
Miksi kannattaa hankkia avainsanatutkimus Karhulta?
Avainsanatutkimuksessa selvitämme, kuinka hyvin verkkosivustonne tai verkkokauppanne näkyy hakukoneissa. Kartoitamme näkyvyyden suhteessa kilpaileviin sivustoihin. Tutkimus tuottaa tulokseksi kattavan kokonaiskuvan siitä, kuinka hyvässä kunnossa verkkopalvelunne hakukonenäkyvyys on ja mitä sen parantamiseksi on tarpeen tehdä.
Avainsanatutkimuksen tekee Karhu Helsingin kokenut asiantuntija, joka hyödyntää työssään erilaisia analyysityökaluja. Kokoamme yhteen suuren määrä dataa ja teemme siitä johtopäätöksiä perustuen pitkään hakukoneoptimoinnin kokemukseemme.
Tyypillisen verkkopalvelun kävijöistä yli puolet tulee hakukoneesta
Avainsanatutkimus on hyödyllinen mihin tahansa verkkopalveluun, jonne on tärkeää saada kävijöitä hakukoneista. Asiakaskunnassamme tyypillisesti 50–80 % verkkosivuston tai verkkokaupan kävijöistä saapuu hakukoneista, yleensä Googlesta. Hakukoneilla on tänä päivänä massiivinen merkitys verkkopalveluiden liikenteen lähteenä.
Mitä avainsanatutkimukseen sisältyy?
- Kävijätilastojen eli analytiikan läpikäynti
- Hakutermien kilpailutilanteen kartoitus
- Näkyvyysvertailu relevanttien kilpailevien sivustojen kesken
- Uudet avainsanaideat
- Sivuston asiantuntija-analyysi
Tuotamme konkreettisia kehityssuosituksia ja keskustelemme niistä kanssanne
Kerätyn datan ja ymmärryksen perusteella asiantuntijamme tuottaa raportin sivuston kehitystarpeista. Tuotamme konkreettiset kehityssuositukset verkkosivujen tai verkkokaupan jatkokehityksen tai uudistamisen perustaksi. Asiantuntijamme käy raportin ja suositukset kanssanne keskustellen läpi. Varmistamme, että suositusten keskeinen sisältö hahmottuu avainhenkilöillenne. Olemme luonnollisesti valmiina myös viemään suositeltuja toimenpiteitä kanssanne konkreettisesti eteenpäin, mikäli niin toivotte.
Tällaista meiltä kysytään usein avainsanatutkimuksista
Avainsanatutkimuksen hinnat liikkuvat haarukassa 1 500 – 3 000 euroa. Lähetä viesti tämän sivun alareunassa näkyvällä lomakkeella ja kerro lyhyesti tarpeistanne. Teemme ripeästi tarjouksen teille sopivasta analyysistä.
Aikaa on hyvä varata 2–3 viikkoa. Tutkimuksen tekevät ja suositukset muotoilevat aiheeseen perehtyneet asiantuntijamme koneiden ja automatiikan sijaan.
Tilaa avainsanatutkimus tästä tai kysy lisää
Riku Jokinen Head of Analytics Services riku.jokinen@karhuhelsinki.fi 050 360 8762
Karhulla on asiaa
LIFT-malli on konversio-optimoinnin 6 kohdan muistilista
31.10.2024
Karhu Helsingin hallitus ja strategia uudistuvat – kiihtyvä kasvu ja reilu tulosparannus erottuvat kriisissä kärvistelevällä toimialalla
16.10.2024
Kuohunta WordPress-järjestelmän ympärillä ei vaikuta Karhu Helsingin eikä Seravon ylläpitopalveluihin
11.10.2024