Avainsana­tutkimus

Avainsanatutkimus piirtää hakukonenäkyvyyden tilannekuvan

Avainsanatutkimus antaa vastauksen siihen, kuinka hyvin verkkosivustonne tai verkkokauppanne näkyy hakukoneissa verrattuna kilpailijoihin. Tutkimuksen tuloksena kerromme tärkeimmät kehityssuositukset, joilla verkkopalvelunne näkyvyyttä hakukoneissa voidaan parantaa.

Miksi kannattaa hankkia avainsanatutkimus Karhulta?

01
Pitkä kokemus verkkosivustojen ja -kauppojen analysoinnista
02
Yli vuosikymmenen kokemus hakukone­optimoinnista
03
Syvällinen ymmärrys verkkosivujen käyttäjistä
04
Tuotamme tulokseksi konkreettisia suosituksia

Avainsanatutkimuksessa selvitämme, kuinka hyvin verkkosivustonne tai verkkokauppanne näkyy hakukoneissa. Kartoitamme näkyvyyden suhteessa kilpaileviin sivustoihin. Tutkimus tuottaa tulokseksi kattavan kokonaiskuvan siitä, kuinka hyvässä kunnossa verkkopalvelunne hakukonenäkyvyys on ja mitä sen parantamiseksi on tarpeen tehdä.

Avainsanatutkimuksen tekee Karhu Helsingin kokenut asiantuntija, joka hyödyntää työssään erilaisia analyysityökaluja. Kokoamme yhteen suuren määrä dataa ja teemme siitä johtopäätöksiä perustuen pitkään hakukoneoptimoinnin kokemukseemme.

Tyypillisen verkkopalvelun kävijöistä yli puolet tulee hakukoneesta

Avainsanatutkimus on hyödyllinen mihin tahansa verkkopalveluun, jonne on tärkeää saada kävijöitä hakukoneista. Asiakaskunnassamme tyypillisesti 50–80 % verkkosivuston tai verkkokaupan kävijöistä saapuu hakukoneista, yleensä Googlesta. Hakukoneilla on tänä päivänä massiivinen merkitys verkkopalveluiden liikenteen lähteenä.

Mitä avainsanatutkimukseen sisältyy?

  • Kävijätilastojen eli analytiikan läpikäynti
  • Hakutermien kilpailutilanteen kartoitus
  • Näkyvyysvertailu relevanttien kilpailevien sivustojen kesken
  • Uudet avainsanaideat
  • Sivuston asiantuntija-analyysi

Tuotamme konkreettisia kehityssuosituksia ja keskustelemme niistä kanssanne

Kerätyn datan ja ymmärryksen perusteella asiantuntijamme tuottaa raportin sivuston kehitystarpeista. Tuotamme konkreettiset kehityssuositukset verkkosivujen tai verkkokaupan jatkokehityksen tai uudistamisen perustaksi. Asiantuntijamme käy raportin ja suositukset kanssanne keskustellen läpi. Varmistamme, että suositusten keskeinen sisältö hahmottuu avainhenkilöillenne. Olemme luonnollisesti valmiina myös viemään suositeltuja toimenpiteitä kanssanne konkreettisesti eteenpäin, mikäli niin toivotte.

Tällaista meiltä kysytään usein avainsanatutkimuksista

Kuinka paljon avainsanatutkimus maksaa?

Avainsanatutkimuksen hinnat liikkuvat haarukassa 1 500 – 3 000 euroa. Lähetä viesti tämän sivun alareunassa näkyvällä lomakkeella ja kerro lyhyesti tarpeistanne. Teemme ripeästi tarjouksen teille sopivasta analyysistä.

Kauanko avainsanatutkimuksen tekeminen kestää?

Aikaa on hyvä varata 2–3 viikkoa. Tutkimuksen tekevät ja suositukset muotoilevat aiheeseen perehtyneet asiantuntijamme koneiden ja automatiikan sijaan.

Tilaa avainsanatutkimus tästä tai kysy lisää

Kysy Rikulta lisää

Riku Jokinen Business Analyst 050 360 8762

Tai lähetä meille viesti

Kun lähetät viestin, olemme sinuun yhteydessä. Pidämme datastasi huolta tietosuojasivullamme kuvatulla tavalla.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Asiakkaita joiden tyytyväisyyden eteen teemme töitä