Karhulla on asiaa

Karhu Helsinki esittäytyi Huomenta Suomessa koi­rays­tä­väl­li­se­nä työpaikkana – blogin ha­ku­ko­neop­ti­moin­ti tuotti mittavan me­dia­nä­ky­vyy­den

Timo Salminen 4

Karhu Helsinki oli esillä koiraystävällisenä työpaikkana MTV3:n Huomenta Suomessa torstaina 20.6.2024, USA:n Ota lemmikkisi töihin -päivän aattona. Karhu Helsingin toimistolla kuvatussa jutussa kerrottiin Mars Finlandin julkaisemasta, lemmikkiystävällisiä työpaikkoja käsittelevästä tutkimuksesta ja tutustuttiin Karhu Helsingin Inari Lepistöön ja Rowina San Juaniin sekä toimistokoiriin Bobaan ja Hiloon.

Huomenta Suomen jutun voi katsoa tästä MTV linkistä.

Huomenta Suomi etsi koiraystävällistä työpaikkaa ja löysi hakukoneoptimoidun blogikirjoituksen

Huomenta Suomi löysi Karhulla on asiaa -blogissa julkaistun postauksen koirista työpaikalla. Vuonna 2019 julkaistu postaus on osa Karhun blogia, jonka sisältöihin tehdään suunnitelmallista SEOa eli hakukoneoptimointia. Karhun omassa blogissa tehtävän SEO-työn tavoitteena on tuoda Karhuhelsinki.fi-sivustolle uusia yleisöjä ja kannustaa heitä tutustumaan Karhuun niin palveluntarjoajana kuin työpaikkana. Blogisisältöjen ansiosta olemme saaneet useita uusia asiakkaita ja todistettavasti ainakin kaksi uutta osaajaa töihin.

Samat periaatteet käytössä, kun teemme SEO-työtä asiakkaillemme

SEO-tiimimme tekee hakukoneoptimointia useiden asiakkaidemme verkkosivuilla ja tavoitteet ovat siellä samat kuin omalla sivustollamme.

SEO-asiantuntijan tuella sivusto ja sen sisällöt saadaan tuotettua niin, että niillä on hyvät edellytykset tavoittaa oikeanlaisia kävijöitä ja uusia yleisöjä hakukoneiden kautta. Hakukoneoptimointia tehdään sekä myynnin kasvattamiseksi, rekrytoinnin vauhdittamiseksi että yhteiskunnallisen vaikuttamisen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Ajankohtaiset artikkelit ovat tärkeä SEO-työkalu – moni vanhempi blogisisältö kerää näkyvyyttä tehokkaasti

Blogikirjoitukset ja muut ajankohtaiset artikkelit ovat tärkeä työväline sekä oman että asiakkaidemme sivustojen hakukoneoptimoinnissa. Kun blogia tai muuta ajankohtaista sisältöä tuotetaan optimoinnin periaatteet tiedostaen ja mittareita tiiviisti analysoiden, tuloksena on usein merkittävä kasvu orgaanisessa eli hakukoneiden kautta saapuvassa maksuttomassa liikenteessä.

Karhun omien verkkosivujen orgaanisesta liikenteestä yli 80 % kohdistuu blogiartikkeleihin. Tilanne on samansuuntainen monien asiakkaidemme sivustoilla. Kiintoisaa on se, että pääosa orgaanisesta liikenteestä kohdistuu yli vuoden ikäiseen blogisisältöön. Huomenta Suomen huomion kiinnitti vuodelta 2019 peräisin oleva blogikirjoitus.

Kun laadukasta artikkelisisältöä tuotetaan SEO-näkökohdat huomioiden, se kantaa hedelmää vuosien ajan tulevaisuuteen. Tässäkin menestystarinassa oleellisinta oli systemaattinen sisällöntuotanto.

Lisätiedot

Karhu Helsingin SEO-tiimin vetäjä Riku Jokinen, p. 050 360 8762
Karhu Helsingin perustaja Timo Salminen, p. 050 518 0085

Tykkäsitkö tästä jutusta?

2
2
0
0
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Jaa juttu somessa
Tällä viikolla näitä luettiin eniten
  1. LIFT-malli on konversio-optimoinnin 6 kohdan muistilista
  2. Mistä brändi rakentuu? Esimerkkejä brändin rakennuspalikoista
  3. WCAG-kriteerit ymmärrettävästi – näin teet sivustostasi saavutettavan
Viime aikoina eniten reaktioita herättivät
Ota yhteyttä
Tilaa uutiskirje