Mailjet-uutiskirjeet

Karhu Helsinki tarjoaa monipuolisia sähköisen suoramarkkinoinnin palveluita. Määrittelemme toimivia uutiskirjekonsepteja, suunnittelemme viesteille näyttävän ja tyylikkään visuaalisen ilmeen ja tarjoamme helppokäyttöisen Mailjet-työkalun viestien luomiseen, lähettämiseen sekä viestinnän toimivuuden analysointiin ja osoitteistojen hallintaan.

Olemme rinnallanne tukemassa järjestelmän päivittäisessä käytössä. Tuotamme uutiskirjeisiin myös laadukasta sisältöä. Tarvittaessa uutiskirjeiden tuotannon voi ulkoistaa kokonaisuudessaan meille.

Mailjet, johtava eurooppalainen uutiskirjejärjestelmä, jonka tietosuoja on kunnossa

Käytämme eurooppalaista Mailjet-palvelua sähköpostimarkkinoinnin tuottamiseen, markkinointiautomaatioon ja osoitteistojen hallintaan. Mailjet ottaa kattavasti huomioon EU:n GDPR-tietosuojasäännösten vaatimukset ja sen tietosuojalla on ISO 27001 -sertifiointi. Mailjetin omalla sivustolla kerrotaan lisää tietosuojasta.

Miksi suosittelemme Mailjetiä

  1. Helppokäyttöinen työkalu, jolla kirjeet syntyvät sujuvasti
  2. Joustavat modulaariset viestipohjat, joilla saa tehtyä visuaalisesti rikasta sisältöä
  3. Viestit toimivat luotettavasti eri laitteilla ja sähköpostiohjelmissa
  4. Kattava analytiikka, joka kertoo viestien tehon ja auttaa parantamaan sitä
  5. Tietosuojaa ja GDPR-sääntöjä kunnioittava palvelu, jossa henkilötiedot sijaitsevat EU-alueella
  6. Luotettava eurooppalainen palveluntarjoaja, jolla on yli 100 000 yritysasiakasta
  7. Maltilliset käyttökulut

Jämäkkä työkalupakki, kun halutaan edetä perustasoa korkeammalle

Mailjet on toimiva työkalu perustason uutiskirjeviestintään, mutta ominaisuudet riittävät myös raskaampaan käyttöön.

  • Viestien personointi ja segmenttikohtainen räätälöinti
  • A/B-testaus viestin tehon optimointiin
  • Työkalut markkinointiautomaation työkulkujen rakentamiseen
  • Myös tekstiviestien lähetys onnistuu
  • Valmius CRM-integraatioihin – mm. Microsoft Dynamics, Salesforce
  • Monipuoliset integraatiorajapinnat

Avausprosentit huippuun

Sähköisestä uutiskirjeestä on hyötyä vain, jos se avataan. Suunnittelemme ja tuotamme uutiskirjeet siten, että ne eivät jää roskapostisuodattimiin ja aukeavat mahdollisimman monenlaisissa sähköpostiohjelmissa. Viestien lähetystiedot ja otsikot suunnitellaan siitä näkökulmasta, että ne houkuttelevat vastaanottajaa avaamaan viestin. Viestien tekniikka on myös avainasemassa avausprosenttien vahvistajana.

Tyylikkäitä ja toimivia uutiskirjeitä

Visuaalisesti rikas ja sisällöltään kiinnostava uutiskirje innostaa vastaanottajaa tutustumaan sisältöön ja tekemään enemmän – klikkaamaan nettisivuille, tilaamaan verkkokaupasta, kysymään lisää tai ilmoittautumaan tapahtumaan. Hyvä uutiskirje aktivoi vastaanottajan.

Toimiva uutiskirje yhdistää kuvaa ja tekstiä helposti hahmotettavaksi kokonaisuudeksi, josta vastaanottaja löytää helposti tärkeimmän sisällön. Uutiskirjeiden mittasuhteet ja teknologia eroavat olennaisesti tavallisista verkkosivuista, koska sähköpostiohjelmat rajoittavat toteutusta. Tulokset ovat vakuuttavia, kun toteutuksesta vastaa uutiskirjeviestinnän asiantuntija.

Useimpien uutiskirjeiden suurin lukijakunta avaa ne puhelimella. Jotta käyttökokemus on miellyttävä, suunnittelemme ja toteutamme uutiskirjepohjat responsiivisina, jolloin ne palvelevat laadukkaasti sekä puhelin- että tietokonekäyttäjiä.

Vain hyviä viestejä kannattaa lähettää

Sähköisten uutiskirjeiden tehokkuutta voidaan Mailjet-järjestelmässä seurata kattavasti. Viestien avaus- ja klikkausprosentit ovat nähtävillä reaaliaikaisesti. Esimerkiksi tiettyä linkkiä klikanneet vastaanottajat löytyvät helposti. Seurannan tuloksia on helppoa hyödyntää, kun tulevia viestejä optimoidaan entistä tehokkaammiksi. Mailjet tekee myös helpoksi viestien tehokkuuden optimoinnin A/B-testauksella.

Asiakkaita joiden tyytyväisyyden eteen teemme töitä