Tutustu meihin

Fanny Tigerstedt

Fanny on toiminut Karhulla projektipäällikkönä vuodesta 2019. Fanny tuli Karhulle viestintätoimistomaailmasta, joten digin ympärille rakentuvat projektit sekä tiivis ja intensiivinen projektityöskentely olivat hänelle ennestään tuttuja. Fanny luotsaa turvallisesti isotkin sivustouudistukset maaliin. Fannyn asiakkaita ovat muun muassa Kansallisteatteri, Olympiastadion, Puustelli ja Sitowise. ​

Kun työkavereita pyydetään kuvailemaan Fannyn osaamista, seuraavia sanoja päätyy listalle: “positiivinen ja reipas asenne”, “nopea oppija”, “fiksu ja järjestelmällinen”, ”isojen kokonaisuuksien hallinta” ja “asiakaslähtöinen ajattelu”. Äkkiseltään kokonaisuus kuulostaa epäuskottavalta työhakemukselta, mutta Fannyn kohdalla yllä mainitut sanat pitävät paikkansa. Tällainen Fanny on. ​

Vapaa-aikana meno jatkuu samanlaisena. Fanny viettää vapaa-aikaansa liikkuen ja reissaten. Hän harrastaa crossfitiä. Uudet lajit ja uuden oppiminen kiinnostavat aina. Tämän lisäksi Fanny on loistava kokki, ja maistettuaan hänen valmistamiaan ruokia työpaikan pirskeissä juhlakansan halu liittyä kaikkiin vapaa-aikatoimikuntiin kasvaa eksponentiaalisesti ja orastava ajatus työpaikan vaihtamisesta katoaa jäljettömiin.​

Fanny, onko mikään elämässä ikävää? Juoksu, se on kuulemma kamalaa.

Asiakkaita, joiden onnen eteen teemme töitä