Karhulla on asiaa

Karhut esit­täy­ty­vät: Riikka Vanhakarhu

Riikka Vanhakarhu, asiakkuusjohtaja

Riikka Vanhakarhu

Karhu Helsingin asiakkuusjohtotiimi sai toukokuun alussa vahvistusta Riikka Vanhakarhusta, joka siirtyi Karhulle vastaavista tehtävistä Tulos Helsingiltä. Riikka tuo asiakkuustiimiin vahvaa dataosaamista ja digimainonnan näkemystä.

Mikä Karhu Helsingissä herätti mielenkiintosi?

Aloitetaanko nimivitsillä? Leikki sikseen – Karhulla on erittäin hyvä maine, ja nyt uudistettu strategiasuunta entistä vahvempaan datalla johtamiseen teki vaikutuksen. Kun korkeatasoiseen kehitykseen yhdistetään käyttäjän tarpeiden ymmärtäminen, syntyy lopputuloksena erittäin toimivia ratkaisuja. Lisäksi lämmin henki ja ihmislähtöisyys puhutteli vahvasti. Karhulla selkeästi viihdytään ja syystä.

Minkälaisen ensivaikutelman olet saanut Karhu Helsingistä? Onko jokin yllättänyt?

Erityisesti sydäntäni lämmittää karhujen rehellinen kiinnostus ja halu ymmärtää asiakkaan tarpeita ja ratkoa teknisiäkin kiemuroita hyvin ymmärrettävästi.

Esimerkkinä en voi olla nostamatta huolenpitopalvelua, jossa asiakaspalvelun ammattilaiset pitävät huolta asiakkaistamme aivan uskomattoman lempeästi ja kuunnellen! Ei jargonia, ei tikettirumbaa – vaan ihan oikea ihminen vastaamassa asiakkaan kysymyksiin ja pyyntöihin. Huolenpidosta kyllä osataan sitten siirtää isommat haasteet kehittäjien ratkottaviksi. Karhulla puhutaan ihmisen kieltä.

Toinen nostettava seikka on ehdottomasti jo mainitsemani datan ja tutkimuksen hyödyntäminen kehityksen pohjana. Koska itsekin tulen mittauksen ja analyysin maailmasta, arvostan suuresti, että Karhulla tämä on valittu strategiseksi suunnaksi. Olenkin jo päässyt tekemään asiakkaillemme analyysejä, joiden pohjalta olemme löytäneet hyödyllisiä kehityskohteita eteenpäin vietäviksi. Käyttäjätutkimuksesta löytyy joka kerta aivan uudenlaisia havaintoja, joita ei ehkä sivuston omistajakaan ole tullut ajatelleeksi.

Minkälaisia odotuksia sinulla on työskentelystä Karhulla?

Pystyn antamaan oman panokseni datan ymmärryksestä ja hyödyntämisestä sivuston kehityksen suunnittelussa. Markkinoinnin kokonaiskuvan näkemys auttaa minua löytämään oikeat kysymykset ja keskusteluaiheet jo ensimmäisellä tapaamiskerralla. Karhulla on jo nyt erinomaisia työkaluja ja huippuunsa hiottuja prosesseja, joiden antia pystymme syventämään lisää ja siten laajentamaan palvelutarjontaa entisestään.

Kaikkia haasteita ei tietenkään voida ratkaista vain sivustoa kehittämällä, mutta Karhun pitkän linjan ammattilaisilta saa vinkkejä ja tukea monenlaisiin kysymyksiin digimaailmasta. Koskipa mietteesi vaikkapa kampanjaländäriä, hakukoneoptimointia tai sofistikoitunutta integraatiota, on Karhu oikea osoite aloittaa. Haluan omalta osaltani madaltaa kynnystä kysyä sivuston kehityksestä – Karhu-tyyliin ihmisen kielellä.

Mietityttääkö jokin asia sivustolla, muttet osaa pukea sitä “tech talkiksi”? Laita viestiä, niin jutellaan!

Riikka Vanhakarhu, asiakkuusjohtaja

Riikka Vanhakarhu asiakkuusjohtaja 040 051 5272

Lähetä meille viesti

Kun lähetät viestin, olemme sinuun yhteydessä. Pidämme datastasi huolta tietosuojasivullamme kuvatulla tavalla.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tykkäsitkö tästä jutusta?

0
0
0
0
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Jaa juttu somessa
Tällä viikolla näitä luettiin eniten
  1. Karhut esittäytyvät: Riikka Vanhakarhu
  2. HTTP-virhekoodit – eli mitä näet silloin, jos nettisivu ei toimi kuten odotit
  3. Karhut esittäytyvät: Tuomas Sauliala
Viime aikoina eniten reaktioita herättivät
Ota yhteyttä
Tilaa uutiskirje