Drupal integroituu sujuvasti kaikkiin CRM-järjestelmiin, jotka tarjoavat toimivan rajapinnan. Jonkinlainen rajapinta on tarjolla kaikissa nykyaikaisissa CRM-järjestelmissä.

CRM-integroitu sivusto myy ja kerää liidejä

Drupal-sivustolla tapahtuva myynti, liidienkeruu ja muu vuorovaikutus asiakkaiden kanssa toimii tehokkaasti, kun tieto kaikista tapahtumista tallennetaan automaattisesti CRM-järjestelmään. Esimerkiksi Drupal-sivuston viestilomakkeet voidaan sujuvasti yhdistää CRMään siten, että viestit muodostavat järjestelmässä automaattisesti esimerkiksi liidejä tai tukipyyntöjä. 

Tietyt lomakkeet voivat linkittyä CRM:ssä suoraan tiettyihin asiakasryhmiin, jolloin asiakkailta tulevat viestit ohjautuvat mahdollisimman suoraviivaisesti oikeille tahoille.

Myynti kasvuun, kulut minimiin

Drupal-CRM-integraatio avaa laajat mahdollisuudet sekä myynnin kasvattamiseen että kulujen karsimiseen. Myös asiakaspalvelu paranee. Asiakkaita voidaan palvella nopeammin kuin aiemmin ja asiakas saa palvelua siinä digitaalisessa kanavassa, joka on hänelle itselleen luontevinta. Digikanavista saadut liidit käsitellään vakioiduille CRM-prosesseilla, jolloin kulut minimoidaan.

Karhuun voi luottaa CRM-integraatioissa

Karhu Helsinki on yksi Suomen johtavista Drupal-toimistoista. Meillä on vuosien kokemus vaativien verkkopalveluiden rakentamisesta Drupal-järjestelmällä. Meillä on kokemusta toimivista integraatioista Drupalin ja useiden CRM-järjestelmien välille. Esimerkiksi integraatiot Microsoft Dynamics CRM -järjestelmään, Salesforceen ja Visma Severa CRM -järjestelmään ovat tuottaneet hyviä tuloksia.

Mikäli Drupal-CRM-integraatio kiinnostaa, toivomme että otat meihin yhteyttä tämän sivun viestilomakkeella. Kerromme integraation hinnan etukäteen ja laskutamme jälkikäteen. Lähetä viesti ja kysy lisää. Katso muut Drupal-integraatiot.