Uudelleenmarkkinointi on yksi tehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin muodoista. Kun asiakas käy verkkokaupassa tai nettisivustolla, hänelle näytetään sivuston mainontaa muilla sivustoilla, joilla hän vierailee. Monien mielestä tämä on ärsyttävää. Mainostajan näkökulmasta se on parhaimmillaan hyvin tuloksellista.

Suunnittelemme ja tuotamme remarketingia

Meillä Karhu Helsingissä on pitkäaikainen kokemus uudelleenmarkkinoinnin suunnittelusta ja tuotannosta. Teemme remarketingia Google Display -verkostossa ja sosiaalisessa mediassa.

Nettisivulla kävijä ei tee päätöstä heti - siinä remarketing astuu kuvaan

Kun asiakas vierailee verkkokaupassa tai nettisivuilla ensimmäistä kertaa, hän ei yleensä ole saman tien valmis tekemään ostopäätöstä tai päätöstä esim. tarjouspyynnön tai muun liidin lähettämisestä. Parhaatkin nettikaupat ja verkkosivustot jäävät konversiossa (kuinka suuri osa kävijöistä muuttuu rahaksi) kauas alle 10 prosentin. Siis enemmän kuin yhdeksän kävijää kymmenestä poistuu sivuilta ostamatta tai ottamatta yhteyttä. Asia jää hautumaan ja useimmissa tapauksissa unohtuu.

 

Yksi vierailu riittää ja kävijä on koukussa

Yksikin sivustovierailu riittää aktivoimaan remarketing-kampanjan. Kävijä näkee muistutuksia yrityksen tuotteesta tai palveluista päivittäin eri puolilla internetiä. Digimainonnassa kertaus on opintojen äiti. Suuri osa kertaalleen sivustolla vierailleista kävijöistä tekee uuden käynnin remarketingin ansiosta. Uudelleenmarkkinointi moninkertaistaa uusintakäynnin todennäköisyyden ja uusintakäynnillä osto- ja yhteydenottokynnys ovat ensivierailua alempana.

Kertaalleen sivuilla vieraillut kävijä on parasta kohderyhmää

Kun kävijä on kertaalleen vieraillut nettisivuilla, on moninkertaisesti todennäköisempää, että hän jatkossa ostaisi tuotteen tai pyytäisi tarjouksen verrattuna satunnaiseen netinkäyttäjään. Siksi panostukset remarketingiin yleensä maksavat itsensä takaisin muuta digimainontaa tehokkaammin.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää remarketingista

Olemme saavuttaneet uudelleenmarkinnoinnilla hyviä tuloksia. Kerromme mielellämme lisää siitä, miten sitä voitaisiin hyödyntää teillä. Lähetä meille viesti alla näkyvällä lomakkeella tai ota yhteyttä.