Karhu Helsinki on hyvä kumppani, kun haluat suunnitella ja rakentaa tuloksellisia markkinointiautomaation ratkaisuja. Ratkaisumme perustuvat MailChimp-uutiskirjejärjestelmän edistyksellisiin markkinointiautomaatio-ominaisuuksiin.

Ladattavaan aineistoon perustuva liidienkeruu

Liidienkeruuta voidaan tehostaa olennaisesti, kun kävijälle tarjotaan ladattavaksi houkutteleva dokumentti, jonka sisällön hän mieltää tarjoavan selvää lisäarvoa julkisen verkkosivuston sisältöön verrattuna. Kun sisältö on riittävän kiinnostavaa, kävijä on valmis täyttämään yhteystietonsa lomakkeeseen päästäkseen siihen käsiksi. Huolellisesti suunniteltuna ja tuotettuna aineistopohjainen liidienkeruu on tehokasta ja tarjoaa kävijälle korkeatasoisen kokemuksen.

Sähköpostiautomaatio

Automaattisesti lähetettävä sähköpostisarja pitää yrityksenne tehokkaasti ja pitkäaikaisesti asiakkaan mielessä, mutta työllistää vain vähän. Tasokkaalla sisällöllä varustettu 3-5 sähköpostiviestin sarja suunnitellaan ja tuotetaan kerran, mutta sitä tarvitsee päivittää vain silloin tällöin. Automaattisia sähköpostisarjoja voidaan tuottaa samalla formaatilla helposti useita eri aiheista. Sähköpostiautomaation menestyksen kulmakivi on tehokas analytiikka, aktiivinen seuranta ja prosessin huolellinen hiominen.

Markkinointiautomaatio - Karhu Helsinki

Verkkokaupan tehostaminen markkinointiautomaatiolla

MailChimp-uutiskirjejärjestelmä tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkkokaupan tehostamiseen. Verkkokaupan asiakkaalle voidaan esimerkiksi lähettää automatisoitua viestintää, mikäli hän kerää tuotteita verkkokaupan ostoskoriin, mutta jättää ne tilaamatta. Hänelle voidaan myös lähettää automaattisesti sähköpostia, jossa ristiinmarkkinoidaan tuotteita, joiden on perusteltua olettaa kiinnostavan häntä hänen aiempien ostostensa perusteella.

Markkinoinnin automaatio on helppo toteuttaa

Markkinoinnin automaation kanssa pääsee liikkeelle ilman mittavia rahallisia tai työaikapanostuksia. Automaatiota on hyvä pilotoida pienimuotoisilla ja konkreettisilla hankkeilla. Esimerkiksi automatisoitu sähköpostisarja on määritelty, suunniteltu ja toteutettu nopeasti ja maltillisella investoinnilla.

Markkinoinnin automaatiohankkeista saadut tulokset ja tunnusluvut on tärkeää analysoida huolellisesti, jotta tulevia ja suurempia hankkeita koskevat päätökset ovat vankalla pohjalla. Analytiikka ja relevantit menestyksen mittarit eli KPI-luvut ovat avain pitkän tähtäimen menestykseen markkinoinnin automaatiossa.

Ota meihin yhteyttä, käynnistetään keskustelu siitä, miten markkinoinnin automaatio voisi kasvattaa myyntiänne ja alentaa kulujanne. Maailman suosituin uutiskirjejärjestelmä MailChimp tarjoaa kattavat mahdollisuudet tulokselliseen markkinointiautomaatioon.