Karhu Helsinki tarjoaa monipuolisia sähköisen suoramarkkinoinnin palveluita. Määrittelemme toimivia uutiskirjekonsepteja, suunnittelemme viesteille näyttävän ja tyylikkään visuaalisen ilmeen ja tarjoamme helppokäyttöisen MailChimp-työkalun viestien luomiseen, lähettämiseen sekä viestinnän toimivuuden analysointiin ja osoitteistojen hallintaan. Tuotamme uutiskirjeisiin myös laadukasta sisältöä. Tarvittaessa uutiskirjeiden tuotannon voi ulkoistaa kokonaisuudessaan meille.

MailChimp, maailman johtava uutiskirjejärjestelmä

Käytämme kansainvälistä MailChimp-palvelua asiakkaidemme sähköisen suoramarkkinoinnin tuottamiseen ja osoitteistojen hallintaan. MailChimpiä käyttää yli kaksi miljoona sähköisen suoramarkkinoinnin tekijää eri puolilla maailmaa. MailChimp on yksi edistyksellisimmistä sähköpostimarkkinointityökaluista. MailChimpin käyttö on helppoa ja järjestelmän ominaisuudet ovat erittäin monipuoliset. MailChimp on kilpailukykyinen myös kustannuksiltaan. Meillä on Suomen vahvimpiin kuuluvat MailChimp-osaajat.

Sivustouudistus ja SEO

Avausprosentit huippuun

Sähköisestä uutiskirjeestä on hyötyä vain, jos se avataan. Suunnittelemme, toteutamme ja testaamme viestit siten, että ne eivät jää roskapostisuodattimiin ja aukeavat mahdollisimman monenlaisissa sähköpostiohjelmissa. Viestien lähettäjätiedot ja otsikot suunnitellaan siitä näkökulmasta, että ne houkuttelevat vastaanottajaa avaamaan viestin.

Tyylikkäitä ja toimivia viestejä

Näyttävä ja tyylikäs uutiskirje innostaa vastaanottajaa tutustumaan sisältöön ja tekemään enemmän – klikkaamaan nettisivuille, tilaamaan verkkokaupasta, kysymään lisää tai ilmoittautumaan tapahtumaan. Hyvä uutiskirje saa vastaanottajan aktivoitumaan.

Toimiva uutiskirje yhdistää kuvaa ja tekstiä selkeäksi kokonaisuudeksi, josta vastaanottaja löytää helposti tärkeimmän sisällön. Uutiskirjeiden mittasuhteet ja tekniikka eroavat olennaisesti tavallisista nettisivuista, koska sähköpostiohjelmat rajoittavat toteutusta. Tulokset ovat hyviä, kun toteutuksesta vastaa sähköisen suoramarkkinoinnin asiantuntija.

Uutiskirjeitä luetaan usein älypuhelimilla. Jotta käyttökokemus olisi miellyttävä, uutiskirjepohjat kannattaa toteuttaa responsiivisina.

Vain hyviä viestejä kannattaa lähettää

Sähköisten uutiskirjeiden tehokkuutta voidaan seurata kattavasti. Viestien avaus- ja klikkausprosentit ovat nähtävillä reaaliaikaisesti. Esimerkiksi tiettyä linkkiä klikanneet vastaanottajat löytyvät selkeänä listauksena. Seurannan tuloksia on helppoa hyödyntää, kun tulevia viestejä optimoidaan entistä tehokkaammiksi.

Lähetä viesti ja pyydä tarjous

Hyödynnä vuosien aikana kerättyä sähköisen suoramarkkinoinnin osaamistamme. Pyydä tarjous sähköisistä uutiskirjeistä alla näkyvällä lomakkeella.